PracaGrupypl.praca.dyskusjeweksel przy podpisywaniu umowy o prace › Re: weksel przy podpisywaniu umowy o prace
    From: PZ <p...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: weksel przy podpisywaniu umowy o prace
    Date: Mon, 01 Aug 2005 21:19:22 +0200

    Zbyszek Tuźnik napisał(a):

    > Czy to może Cropp? Bo tam podobno było coś takiego. Niemniej to jest
    > chamówa totalna i zważ, weksel to jest zobowiązanie do zapłaty, czyli
    > podpisujesz, że zgadzasz się zapłacić nieznaną ci kwotę w nieznanym
    > czasie za nic. Jak uważasz, ale ja bym tego nie zrobił - no chyba, że
    > masz nóż na gardle.
    Witam

    Jest jeszcze cos takiego jak deklaracja do weksla, ktora okresla sposob
    realiza itp itd i wtedy nie jest to takie czarne. Poza tym jak nawet
    zginie towar ze sklepu to imho trzeba najpierw udowodnic twoja wine, bo
    jak sie wypisze weksel 'ot tak' to mozna sobie biedy narobic (imho).

    Nie jestem w tej dziedzinie specjalista (choc weksel mam;)).

    PZ