PracaGrupypl.praca.dyskusjewarto/ nie warto › Re: warto/ nie warto
  • Data: 2003-09-02 10:03:48
    Temat: Re: warto/ nie warto
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy warto walczyc z poprzednim "pracodawca" jak:
    > zatrudnial Cie na czarno,
    > nie wyplacil zaleglych wynagrodzen,

    Legalnie masz niewielkie szanse coś zdziałać.

    > obrazil Cie slownie przez telefon,

    Skoro pracowałeś 'na czarno', to również musisz użyć 'czarnych' metod do
    odzyskania należności :)

    Ja jak pracuje na czarno, to zawsze żądam wypłaty dniówki z góry, albo
    przynajmniej weksla. Wtedy potem nie mam problemu. 'Luksus' dla pracodawcy
    wypłat '10 następnego miesiąca' przy pracy na czarno jest wg mnie
    nieporozumieniem.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    l...@i...pl