PracaGrupypl.praca.dyskusje › warto/ nie warto

  • 1. Data: 2003-09-01 14:10:31
    Temat: warto/ nie warto
    Od: "Artcalle Usługi Internetowe" <t...@o...pl>

    Czy warto walczyc z poprzednim "pracodawca" jak:
    zatrudnial Cie na czarno,
    nie wyplacil zaleglych wynagrodzen,
    obrazil Cie slownie przez telefon,

    Prosze o odpowiedz!

  • 2. Data: 2003-09-02 05:13:25
    Temat: Re: warto/ nie warto
    Od: Fabio <f...@a...poczta.fm>

    Artcalle Usługi Internetowe wrote:

    > Czy warto walczyc z poprzednim "pracodawca" jak:
    > zatrudnial Cie na czarno,
    > nie wyplacil zaleglych wynagrodzen,
    > obrazil Cie slownie przez telefon,
    >
    > Prosze o odpowiedz!

    Po co? Przyniesie Ci to jakies korzysci?

    ..:: fabio

  • 3. Data: 2003-09-02 07:31:59
    Temat: Odp: warto/ nie warto
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik Artcalle Usługi Internetowe <t...@o...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bivk12$nbc$...@n...onet.pl...
    > Czy warto walczyc z poprzednim "pracodawca" jak:
    > zatrudnial Cie na czarno,
    > nie wyplacil zaleglych wynagrodzen,
    > obrazil Cie slownie przez telefon,
    >
    > Prosze o odpowiedz!
    Zależy od kasy i od układów. Minimum - nic nie robić i odżałować jako
    koszt własny zdobywania doświadczenia życiowego. Pośredni - grzecznie
    przypominać się przez tydzień, maksymalny - zacząć dyskretnie robić mu
    złą opinię (ryzyko oberwania po uszach i nie tylko). Krańcowy - metody
    pozaprawne stosowane w półświatku (użycie grozi zapuszkowaniem,
    zadołowaniem w lesie, uzależnieniem od odbiorców zlecenia - popatrz na
    słynny polski film "Dług")

    pozdrowionka
    zairazki

  • 4. Data: 2003-09-02 10:03:48
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Czy warto walczyc z poprzednim "pracodawca" jak:
    > zatrudnial Cie na czarno,
    > nie wyplacil zaleglych wynagrodzen,

    Legalnie masz niewielkie szanse coś zdziałać.

    > obrazil Cie slownie przez telefon,

    Skoro pracowałeś 'na czarno', to również musisz użyć 'czarnych' metod do
    odzyskania należności :)

    Ja jak pracuje na czarno, to zawsze żądam wypłaty dniówki z góry, albo
    przynajmniej weksla. Wtedy potem nie mam problemu. 'Luksus' dla pracodawcy
    wypłat '10 następnego miesiąca' przy pracy na czarno jest wg mnie
    nieporozumieniem.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    l...@i...pl
    www.liwiusz.republika.pl

  • 5. Data: 2003-09-02 11:46:18
    Od: "www" <n...@w...pl>

    nie warto, zreszta uwazam ze i tak wczesniej czy pozniej jakos sie to odbije
    na nim a ty jak bedziesz szedl do przodu a nie babral sie w starym go.. to
    wiecej osiagniesz, zreszta zawsze mozesz zlozyc doniesienie o zatrudnianiu
    nielegalnie ludzi, jezeli wiesz ze jeszcze ktos tam taki jak ty jest
    ]
    vladi

  • 6. Data: 2003-09-02 12:00:53
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Artcalle Usługi Internetowe <t...@o...pl> napisał(a):

    > Czy warto walczyc z poprzednim "pracodawca" jak:
    > zatrudnial Cie na czarno,
    > nie wyplacil zaleglych wynagrodzen,
    > obrazil Cie slownie przez telefon,
    >
    > Prosze o odpowiedz!

    Warto jeśli odniesiesz z tego jakąś korzyść - to znaczy odzyskasz pieniądze.

    Natomiast absolutnie nie warto się mścić - zemsta to radość głupich.

    Najbardziej natomiast warto wyciągnąć z tego naukę, czyli na przyszłość nie
    wdawać się w takie zakręcone układy.