PracaGrupypl.praca.dyskusjew koncu wlasna dzialalnosc :) › Re: w koncu wlasna dzialalnosc :)
    From: "slawek" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: w koncu wlasna dzialalnosc :)
    Date: Mon, 3 Jan 2005 19:39:18 +0100

    Użytkownik "Adam" <o...@n...dd> napisał w wiadomości
    news:crc1sk$km0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > o tym co sam widze czlowieku

    Wiesz, może kolega to przerysował ale troche w tym prawdy jest. Świadomość
    informatyczna w narodzie rośnie. Tyle tylko, że jednak pani sekretarka z
    panią księgową nie będą nigdy dodatkowo administratorkami sieci w firmie ani
    nie rozbiorą kompa jak coś w nim padnie. Inne zagrożenie jakie ja bym
    widział to po prostu takie że specjalistów jakby więcej. A informatyka to
    jest przyszłościowy biznes, tyle, ze dla naprawde wysokiej klasy
    specjalistów z dużym doświadczeniem. Niestety to doświadczenie trzeba gdzieś
    zdobyć a z tym juz problem. No coż kraj z 20% bezrobociem i dotyka ono
    wszystkich. A tak przy okazji to się czasem zastanawiam czemu u nas jest
    takie 18 do 20% (i to oficjalne) a w doskonałej częsci europy grubo poniżej
    10% a powyżej (ale niewiele bo o ile pamiętam to jakieś 11, 13%) na Litwie
    czy tam Łotwie i Słowacji. Czasem to sobie myśle, że politycy to celowo
    robią wszystko aby takie było bo to taka doskonała karta przetargowa w
    wyborach - "cztery lata my, cztery lata wy a naród im bardziej będzie
    sfrustrowany tym lepiej". Kurde, przynudziłem :) Sorka ale tak sobie siedze
    i myśle - błąd :)

    pozdrawiam
    S.