PracaGrupypl.praca.dyskusje › van-selling

  • 1. Data: 2004-05-26 11:08:46
    Temat: van-selling
    Od: "ukasik..." <u...@g...pl>

    Witam

    Na czym polega "sprzedaż w systemie van-sellingu" ? Mi osobiscie ta nazwa
    kojarzy sie ze sprzedaza "z samochodu" na jakims bazarze ale pewnie sie
    myle...

    pozdr

  • 2. Data: 2004-05-26 11:38:46
    Temat: Re: van-selling
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "ukasik..." <u...@g...pl> wrote in news:

    > Na czym polega "sprzeda? w systemie van-sellingu" ? Mi osobiscie ta nazwa
    > kojarzy sie ze sprzedaza "z samochodu" na jakims bazarze ale pewnie sie
    > myle...

    A nie ma nic w zawartosci ogloszenia? To raczej praca zwiazana z
    motoryzacja i sprzedaza ale samochodow dostawczych. Wzglednie tych z
    segmentu do przewozu pasazerow.

    /silver

  • 3. Data: 2004-05-26 12:12:37
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    > A nie ma nic w zawartosci ogloszenia? To raczej praca zwiazana z
    > motoryzacja i sprzedaza ale samochodow dostawczych. Wzglednie tych z
    > segmentu do przewozu pasazerow.

    :-)))))))))))))))))

    http://sprzedaz.info.pl/artykuly/artykul_5309.htm

    "Van selling to metoda sprzedaży polegająca na sprzedaży obwoźnej tzn. od
    sklepu do sklepu, od punktu do punktu. Sprzedawca wyposażony jest w
    odpowiednio duży samochód dostawczy na którym posiada cały asortyment
    produktów. Towar zamawiany jest przez sklep np. na podstawie katalogu
    produktów i od razu dostarczany do sklepu i wykładany na półki. Sprzedawca,
    dzięki wyposażeniu w przenośny terminal (palmtop) i drukarkę drukuje od razu
    fakturę lub dowód dostawy oraz inkasuje gotówkę. Cała procedura powtarzana
    jest w następnym odwiedzanym sklepie. Sprzedawcy mają odpowiednio ustalone
    trasy przejazdów oraz częstotliwość wizyt, kontrolowaną przez system
    informatyczny. "

  • 4. Data: 2004-05-26 12:13:29
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    Van-Seller to taki akwizytor, tylko ze samochodowy:

    http://sprzedaz.info.pl/artykuly/artykul_5309.htm

  • 5. Data: 2004-05-26 12:14:04
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Za http://sprzedaz.info.pl/artykuly/artykul_5309.htm:

[...]

    pzdr,
    Aga

  • 6. Data: 2004-05-26 12:21:12
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <p...@n...polbox.com> napisał w wiadomości
    > http://sprzedaz.info.pl/artykuly/artykul_5309.htm

    Ech, byłeś szybszy:))

    pzdr,
    Aga

  • 7. Data: 2004-05-26 12:21:38
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "Jarek" <p...@n...polbox.com> wrote in

    Poprawie sie. ;)

    Po ofertach patrzac to samo co wynalezliscie, w takim razie dzieki za
    czujnosc.

    /silver