PracaGrupypl.praca.dyskusjeuzyczenie auta.. › Re: uzyczenie auta..
  • Data: 2009-02-19 20:35:21
    Temat: Re: uzyczenie auta..
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chce, aby zona uzyczyla mi swoje auto (rzecz nabyta przed slubem). Auto
    > jeszcze jest niesplacone (nowe na kredyt).
    > Czy tylko zona ma tutaj prawo glosu, cz np. bank musi tez dac zgode na takie
    > uzyczenie?
    >
    > I dalej:
    > Zalozmy, ze z zona podpiszemy akt uzyczenia, czy moge comiesieczne odsetki
    > wrzucic w koszty DG ?

    jak nie masz rozdzielnosci majatkowej, to raczej nic nie zrobisz w tym
    kierunku. wasz majatek jest wspólny. a do tego masz pewnie jednoosobową
    DG czyli odpowiadasz za firme calością swojego majątku. Czyli - znowu -
    jest to wspólne.
    A jak masz rozdzielność majątkową, to od momentu przeczenia przez sąd ty
    masz swoje dobra, zona ma swoje i mozecie między soba zawierać umowy np.
    na wykorzystanie srodków trwałych. Oczywiście warto przespacerować sie
    do skarbówki i dowiedzieć jak wyglada sprawa podatkowa w tym przypadku