PracaGrupypl.praca.dyskusjeuwazajcie › Re: uwazajcie
  • Data: 2005-07-14 06:56:37
    Temat: Re: uwazajcie
    Od: "Forest " <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Naiwnych nie sieją.

    Jestem absolwentem, szukam pracy, przyznaję łatwo nie jest.

    Kiedyś poszedłem na rozmowę do tego typu firmy ( nachalna akwizycja),
    dyrektor ( sprawiał wrażenie tzw. ok gościa) zapytał mnie, ile bym chciał
    zarabiać jako specjalista w swojej dziedzinie. Podałem kwotę 2.500 zł /
    miesięcznie.

    Na to dostałem odpowiedź, że w ich firmie możliwe jest zarabianie 2.500 zł
    dziennie. Poszedłem na to, pracuję już rok, kupiłem mieszkanie i samochód,
    odkładam na dom z basenem.

    A tak na serio - nic dziewnego, że u nas jest tak źle, skoro sa ludzie, którzy
    wierzą w takie brednie.