PracaGrupypl.praca.dyskusjeutajnienie wysokosci plac pracownikow › Re: utajnienie wysokosci plac pracownikow
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: utajnienie wysokosci plac pracownikow
    Date: Sat, 18 Oct 2003 13:27:30 -0700
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    On Sat, 18 Oct 2003 13:06:09 +0200
    "Steev-o" <p...@p...fm> wrote:

    > dla mnie to zwyk?a ciekawo?ae ?eby nie powiedziec w?cibstwo a nie
    > troska o finanse publiczne, nie rozumiem czemu budzetówke nale?a?o by
    > traktowaae jak tr?dowatych i naklejac im od razu naklejki sum? wyp?aty
    > na plecach. Zarobki to sprawa prywatna i chyba dotyczy to wszystkich
    > pracuj?cych, na rozliczanie
    > samorz?dów z funduszy wynagrodze? sa raczej inne sposoby

    w cywilizowanych krajach osoby pracujace w sektorze publicznym
    (zwlaszcza urzednicy wyzszego szczebla, tacy jak gubernator etc.) maja
    JAWNE zarobki.

    I bardzo dobrze. W ten sposob ukroca sie lapownictwo i nepotyzm, ktory w
    Polsce az kwitnie.

    Zarobki to sprawa prywatna, ale w prywatnym przedsiebiorstwie. w
    Panstwowym wszyscy obywatele ze swoich podatkow placa na pensje
    urzednikow i maja prawo wiedziec, ile ICH pieniedzy i na co idzie.

    przejrzyste finanse instytucji panstwowych to pierwszy krok do
    skasowania korupcji.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun