PracaGrupypl.praca.dyskusjeurop macierzynski a przejscie pod nowego pracodawce › Re: urop macierzynski a przejscie pod nowego pracodawce
    From: "Agnieszka" <a...@N...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: urop macierzynski a przejscie pod nowego pracodawce
    Date: Thu, 26 Sep 2002 18:36:06 +0200

    > Wiem, ze kobieta bedaca na urlopie macierzynskim ma specjalne uprawnienia.
    > Niniejsze pismo przenosi pracownika do innego obszaru jednej firmy ale
    > znajdujacego sie w innym miescie. Czy jest to zgodne z prawem? Jednakowe
    > pismo dostała wieksza liczba pracownikow. Chyba nie powinna czegos takiego
    > podpisywac.

    Wydaje mi sie, ze jest tak jak piszesz. W mojej firmie zmieniala sie nazwa
    stanowisk, wiec osoby ktore byly na macierzynskim otrzymaly aneks do umowy,
    wraz ze zmiana nazwy stanowiska, warunkow pracy i placowych dopiero po
    przyjsciu do pracy.
    Tak samo nie mozna zwolnic osoby ktora jest na macierzynskim.
    Ale upewnij sie.

    Agnieszka