PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlopowe › Re: urlopowe
  • Data: 2006-08-13 12:13:46
    Temat: Re: urlopowe
    Od: andy <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > ide na urlop..nie bedzie mnie w firmie 14 dni
    > kalendarzowych, czy naleza mi sie z tego tytulu jakies
    > dodatkowe pieniadze? firma zatrudnia wiecej niz 20 osob
    > czy gdzies w kodeksie pracy jest o tym wzmianka?
    > czy ewentualne pieniadze dostane do reki?

    Z tego co wiem pieniadze naleza sie o ile fundusz pracowniczy (ilosc osob
    w firmie wiecej niz 20) postanowil takie pieniadze przeznaczac na
    dofinansowanie wczasow. A wiec nalezy sie dowiedziec czy takie
    dofinansowanie jest u Pana w pracy czy nie. Nie jest w kazdym razie
    obowiazkowe dla pracodawcy wyplacac takie swiadczenie.

    Ale moze wypowiedza sie bardziej precyzyjnie specjalisci od prawa pracy.

    --
    Andrzej