PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlopowe › Re: urlopowe
  • Data: 2006-08-15 20:57:30
    Temat: Re: urlopowe
    Od: zch28 <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zch28 napisał(a):

    > Jeśli dobrze zrozumiałem to pracodawca musi wyłożyć jakąś kasę na
    > zakładowy fundusz świadczeń socjalnych lub (i tu właśnie nieścisłość)
    > jest mniej czy więcej niż 20 osób może wypłacać takie świadczenie.
    >
    > zch

    Doczytałem w ustawie, że obowiązek jest powyżej 20 osób.
    Poniżej dobra wola :-)
    Mój pracodawca (ponizej 20) 3 lata temu powiedział, że już nie może
    wypłacać :-) Ściema na resorach.
    I dlatego mam pytanie:
    Czy obowiązek mojego przebywania na urlopie ciągle przez te 14 dni nie
    jest właśnie podyktowany tym urlopowym, którego nie dostaję :-)
    Ta kasa chyba nie jest opodatkowana :-)
    Czy jest jakiś inny przepis każący mi być 14 dni kalendarzowych na
    urlopie raz w roku???

    zch