PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop w pierwszej pracy????

  • 1. Data: 2002-02-03 14:21:03
    Temat: urlop w pierwszej pracy????
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Potrzebuję Waszej porady. Skończyłam studia i w zeszłym roku zostałam
    zatrudniona w pierwszej pracy (19 marca 2001). Problem polega na tym ile
    prawnie należy mi się urlopu. Po pół roku pracy wykorzystałam 10 dni
    należnego urlopu. Obecnie pracodawca powiedział, że przysługuje mi kolejne
    10 dni do końca tego roku(2002) a dopiero od stycznia 2003 bedzie mi
    przysługiwało prawo do pełnych 20 dni. Czy tak jest faktycznie? Czy może po
    przepracowaniu roku czyli 19 marca br. należy mi sie 20 dni (wykorzystałam
    10, więc mam jeszcze 10 dni zaległego) a oprocz tego kolejne 20 na rok 2002?
    Prosze napiszcie mi jak to jest?
    Aga

  • 2. Data: 2002-02-03 15:41:16
    Temat: Re: urlop w pierwszej pracy????
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 3 Feb 2002 15:21:03 +0100, "aga" <a...@i...pl> wrote:

> [...]
    >10 dni do końca tego roku(2002) a dopiero od stycznia 2003 bedzie mi
    >przysługiwało prawo do pełnych 20 dni. Czy tak jest faktycznie?

    Tak jest. Pracodawca nie klamal.

    >Czy może po
    >przepracowaniu roku czyli 19 marca br. należy mi sie 20 dni (wykorzystałam
    >10, więc mam jeszcze 10 dni zaległego) a oprocz tego kolejne 20 na rok 2002?

    Niestety. Za dobrze by bylo :-) Tez przez to przechodzilem. Dlatego
    lepiej zaczynac prace pod koniec roku :-)

    PGR

  • 3. Data: 2002-02-03 17:52:24
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisał w wiadomości

    > Niestety. Za dobrze by bylo :-) Tez przez to przechodzilem. Dlatego
    > lepiej zaczynac prace pod koniec roku :-)

    Najlepiej 30 lub 31 grudnia.;)

    Wiesiek

  • 4. Data: 2002-02-03 21:02:55
    Temat: Odp: urlop w pierwszej pracy????
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Użytkownik Piotr Gralak <g...@i...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...

    > Tak jest. Pracodawca nie klamal.

    > Niestety. Za dobrze by bylo :-) Tez przez to przechodzilem. Dlatego
    > lepiej zaczynac prace pod koniec roku :-)
    >
    > PGR

    A jakbym sie zatrudniła 1 stycznia to tez przez 2 lata miałabym tylko 20 dni
    urlopu?
    Aga

  • 5. Data: 2002-02-03 21:58:58
    Temat: Re: Odp: urlop w pierwszej pracy????
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 3 Feb 2002 22:02:55 +0100, "aga" <a...@i...pl> wrote:

    >A jakbym sie zatrudniła 1 stycznia to tez przez 2 lata miałabym tylko 20 dni
    >urlopu?

    1 to jest swieto, wiec nie zatrudniaja :-)

    PGR

  • 6. Data: 2002-02-04 06:28:28
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A jakbym sie zatrudniła 1 stycznia to tez przez 2 lata miałabym tylko 20
    dni
    > urlopu?
    > Aga

    Dokładnie tak.

    Wiesiek

  • 7. Data: 2002-02-04 19:53:54
    Od: "Amadea" <a...@2...pl>

    zatrudniają, a owszem, ale zatrudnienie wtedy, a także w pierwszy dzień
    roboczy nowego roku czyli 2 stycznia, a kiedy 2 jest niedziela, to nawet 3
    stycznia powoduje nabycie prawa do urlopu na zasadach takich jak byłbyś
    zatrudniony 31 grudnia - przerabiałam już to i są na to stosowne dowody,
    jakby ktoś potrzebował - generalnie prawo pracy zawsze jest przychylne
    pracownikowi ;-))
    Ama

  • 8. Data: 2002-05-07 13:38:39
    Od: Patrycja Wegrzynowicz <p...@a...com.pl>

    Amadea wrote:
> [...]
    > stycznia powoduje nabycie prawa do urlopu na zasadach takich jak byłbyś
    > zatrudniony 31 grudnia - przerabiałam już to i są na to stosowne dowody,

    Jakbys podala to bede baaardzo wdzieczna. (Umowe o praca podpisalam
    wlasnie od 1 stycznia).

    hej
    patka