PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop w pierwszej pracy???? › urlop w pierwszej pracy????
    From: "aga" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: urlop w pierwszej pracy????
    Date: Sun, 3 Feb 2002 15:21:03 +0100

    Potrzebuję Waszej porady. Skończyłam studia i w zeszłym roku zostałam
    zatrudniona w pierwszej pracy (19 marca 2001). Problem polega na tym ile
    prawnie należy mi się urlopu. Po pół roku pracy wykorzystałam 10 dni
    należnego urlopu. Obecnie pracodawca powiedział, że przysługuje mi kolejne
    10 dni do końca tego roku(2002) a dopiero od stycznia 2003 bedzie mi
    przysługiwało prawo do pełnych 20 dni. Czy tak jest faktycznie? Czy może po
    przepracowaniu roku czyli 19 marca br. należy mi sie 20 dni (wykorzystałam
    10, więc mam jeszcze 10 dni zaległego) a oprocz tego kolejne 20 na rok 2002?
    Prosze napiszcie mi jak to jest?
    Aga