PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop i tel sluzbowy › Re: urlop i tel sluzbowy
    From: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: urlop i tel sluzbowy
    Date: Thu, 28 Dec 2006 12:18:26 +0100

    > Nie mam, na poczatku dostalem informacje ze mam odbierac jak dzownia
    > pracownicy z problemem.
    w czasie urlopu też?

    > Dzis sytuacja sie powtorzyla, dzis jest 3 dzien mojego urlopu i kolejny
    > problem (swoja droga to ciekawe ze cos pada jak mnie nie ma) i znow
    > dostalem informacje ze jeden nasz punkt ma "ciezka sytuacje", no nic
    > przyjolem do wiadomosci.
    Po co przyjąłeś? jesteś na ulopie.

    > Info znow od kadrowej :) jako ze wczesniej nie mozna bylo sie do mnie
    > zadzwonic ( wylaczylem tel), czekam moze ktos zadzwoni powiedziec ze
    > mnie sciagaja z urlopu.
    i powinieneś go trzymać wyłączonego. zapomnieć że jest na dnie walizki i włączyć na
    godzinę przed przyjściem do pracy.

    > Zastanawiam sie czy nie zaproponowac szefowi ze rezygnuje z urlopu i
    > niech mi odrazu wyplaci za niego bo taki urlop przerywany bardziej mnie
    > stresuje niz praca. Nie zgodzi sie ale moze zastanowi.

    A ja bym proponował porozmawiać z szefem wprost, a nie takim "obchodem'. z prostej
    przyczyny - może "nie zrozumieć" aluzji.
    Zadzwonić i powiedzieć - jestem na urlopie, chcę wrócic wypoczęty i usmiechnięty a
    ciągłe dzwonienie w sprawie problemów firmowych niestety nie pozwala ci na
    odpoczynek.
    Możesz poprosić o pomoc w podjęciu decyzji "czy masz ten urlop przerwać i zacząc
    własciwy po tygodniu, jak tylko uda się wyprowadzić wszystkie problemy"

    Ponadto powtarzasz, że osobą dzwoniacą do ciebie jest kadrowa.
    Warto by sie było zastanowić, dlaczego właśnie ona.
    czy jest ona twoja przelożoną? jaka jest jej pozycja w firmie (moze to żona albo
    kochanka szefa)?

    No i kolejne pytania - dlaczego pojawiają sie te awarie? na ile są one istotne dla
    funkconowania firmy?
    i tak dalej.

    Co nie zmienia faktu, że odpowiedzi na te pytania to jest wykonywanie pracy. A to
    może po urlopie?

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*