eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop i tel sluzbowy › Re: urlop i tel sluzbowy
  • Data: 2006-12-28 12:43:33
    Temat: Re: urlop i tel sluzbowy
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    grom@x wrote:
    >> Nie mam, na poczatku dostalem informacje ze mam odbierac jak dzownia
    >> pracownicy z problemem.
    > w czasie urlopu też?

    Brak informacji na ten temat;)

    >> Dzis sytuacja sie powtorzyla, dzis jest 3 dzien mojego urlopu i kolejny
    >> problem (swoja droga to ciekawe ze cos pada jak mnie nie ma) i znow
    >> dostalem informacje ze jeden nasz punkt ma "ciezka sytuacje", no nic
    >> przyjolem do wiadomosci.
    > Po co przyjąłeś? jesteś na ulopie.
    >
    >> Info znow od kadrowej :) jako ze wczesniej nie mozna bylo sie do mnie
    >> zadzwonic ( wylaczylem tel), czekam moze ktos zadzwoni powiedziec ze
    >> mnie sciagaja z urlopu.
    > i powinieneś go trzymać wyłączonego. zapomnieć że jest na dnie walizki i włączyć na
    godzinę przed przyjściem do pracy.
    >
    >
    >> Zastanawiam sie czy nie zaproponowac szefowi ze rezygnuje z urlopu i
    >> niech mi odrazu wyplaci za niego bo taki urlop przerywany bardziej mnie
    >> stresuje niz praca. Nie zgodzi sie ale moze zastanowi.
    >
    > A ja bym proponował porozmawiać z szefem wprost, a nie takim "obchodem'. z prostej
    przyczyny - może "nie zrozumieć" aluzji.
    > Zadzwonić i powiedzieć - jestem na urlopie, chcę wrócic wypoczęty i usmiechnięty a
    ciągłe dzwonienie w sprawie problemów firmowych niestety nie pozwala ci na
    odpoczynek.
    > Możesz poprosić o pomoc w podjęciu decyzji "czy masz ten urlop przerwać i zacząc
    własciwy po tygodniu, jak tylko uda się wyprowadzić wszystkie problemy"
    >
    > Ponadto powtarzasz, że osobą dzwoniacą do ciebie jest kadrowa.
    > Warto by sie było zastanowić, dlaczego właśnie ona.
    > czy jest ona twoja przelożoną? jaka jest jej pozycja w firmie (moze to żona albo
    kochanka szefa)?
    >
    > No i kolejne pytania - dlaczego pojawiają sie te awarie? na ile są one istotne dla
    funkconowania firmy?
    > i tak dalej.
    >
    > Co nie zmienia faktu, że odpowiedzi na te pytania to jest wykonywanie pracy. A to
    może po urlopie?
    >
    >

    Awarie uniemozliwiaja sprzedaz, sprzedaz = kasa dla firmy, sprzedaz =
    wszystko ;)

    Kadrowa nie winna, pechowo trafia na nia ze sie do mnie dodzwania ;)

    Awarie, najczesciej z winy ludzi ktorzy pracuja, czasami cos poprostu
    zdycha.

    --
    Mateusz Pronobis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1