PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop i tel sluzbowy › Re: urlop i tel sluzbowy
    From: "Any_User" <t...@u...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: urlop i tel sluzbowy
    Date: Thu, 28 Dec 2006 10:21:20 +0100

    > Swoją drogą absurdem omawianej sytuacji jest to, że gdybyś w czasie
    > wstępnej rozmowy z kandydatem do pracy powiedział: "albo wykonujesz
    > _wszystko_ (ufam, że definicję wszystkiego już znasz), co powiemy
    > (oczywiście również w trakcie urlopu), albo wypad" to nikt by u Ciebie
    > nie pracował.

    Byś się zdziwił. Chociaż niestety, co do znakomitej większości stanowisk,
    masz rację. Natomiast swobodnie można takie warunki narzucić przy niektórych
    stanowiskach, jedynie przy założeniu, że mówi się to osobom już samodzielnie
    wiedzącym, ile są warte na rynku pracy.

    > Skoro wiec ktoś pracuje to najwyraźniej bazujesz na jakimś
    > niedomówieniu, prawda?

    W niektórych przypadkach. Pomijając konkretnie ten element, zauważ, że
    całość procesu rekrutacji bazuje na niedomówieniach, zarówno ze strony
    pracodawcy, jak i pracownika.

    > Musisz więc rozważyć czy aby na pewno nadajesz się na przełożonego. Być
    > może Wszechświat tego akurat talentu Ci poskąpił.

    Czy się nadaję, tego nie wiem - zależy, jakie przyjąć kryteria. Wiem
    natomiast tyle, że wg kryteriów przyjętych obecnie, radzę sobie bardzo
    dobrze. I to mi wystarcza.