PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop i tel sluzbowy › Re: urlop i tel sluzbowy
  • Data: 2006-12-28 09:44:34
    Temat: Re: urlop i tel sluzbowy
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 28 Dec 2006 09:56:09 +0100, Any_User <t...@u...com>
    w <en00ra$515$1@news2.ipartners.pl> napisał:

    > Ok, uzgodnijmy je:
    >
    > 1. Pracować - wykonywać pracę, posłusznie wykonywać polecenia przełożonych,
    > być kulturalnym i lojalnym.

    To od posłusznie do przełożonych to brednia.
    Przełożony ma dość wąski zakres, w którym może wydać polecenia, a i one
    nie muszą zostać wysłuchane.
    Jeżeli przełożony sięznerwuje, to o zasadności polecenia orzeka sąd
    pracy.

    > 2. Skakać, podskakiwać - wyrażać oznaki niezadowolenia, negować wolę
    > przełożonych, odmawiać wykonywania ich poleceń, negować ich wyższość, być
    > ogólnie niekulturalnym itp.

    Niezadowolony to ja mogę być zawsze.
    W sprawie negowanie woli przełożonych to patrz punkt 1.
    O wyższości to nawet nie będziemy rozmawiać.

    Rozwiń się o 30 lat, od czasu zsrr.

    ja czyli jakub
    Revoke.