PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop i tel sluzbowy › Re: urlop i tel sluzbowy
  • Data: 2006-12-28 01:26:51
    Temat: Re: urlop i tel sluzbowy
    Od: Herakles <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Pronobis wrote:

    > Tu sprawa jest proszta, bylo to tylko 20km wiec bylem tam "na juz" ;)
    >
    > Paliwo mam "sluzbowe" na takie wyjazdy.

    Widzę, że nie masz pojęcia o prawach pracownika.
    Jeśli pracodawca "ściąga Cię z urlopu" to ma obowiązek zwrócić Ci, koszt
    dojazdu na ten urlop oraz koszt rezerwacji np. hotelu na tym
    urlopie(niestety samego pobytu nie, ale możesz zawsze uprosić fakturę na
    której jest 1000zł rezerwacji i 100zł pobytu jak już tam kilka dni byłeś).

    Proponuje zanim następnym razem wytrą tobą podłogę poczytać o swoich
    prawach. Pozatym pracodawca nie może obciążać Cię za usługi jakie zamawia,
    bo ty jesteś na urlopie, to jakaś parodia.