PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop i tel sluzbowy › Re: urlop i tel sluzbowy
    From: robbi <r...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: urlop i tel sluzbowy
    Date: Wed, 27 Dec 2006 23:30:21 +0100

    Mateusz Pronobis napisał(a):

    > Heh no wlasnie nie sztuka powiedziec "wolne mam i w dupie mam to ze nie
    > mozecie pracowac" ;)

    Tutaj to wlasnie sztuka. ;]

    Ja pracuje jako informatyk i moja sluzbowa komorka "umiera" w momencie
    gdy odbijam swoje wyjscie w systemie ewidencji czasu - poniewaz nie mam
    jakiegokolwiek zapisu w umowie o prace + nie mam dodatku za dyzur.

    Osobna kwestia to to iz jakiekolwiek zgloszenie nei ma prawa przyjsc na
    sluzbowa komorke, telefon na biurku czy tez e-mail. Od tego jest caly
    system helpdesku i dopiero po zgloszeniu na odpowiedni numer i
    zdiagnozowaniu incydentu przez ludzi z heldesku zgloszenie pojawia sie u
    mnie w systemie i moge przystapic do rozwiazania problemu.
    Jakakolwiek inna forma zgloszenia nie ma zadnego znaczenia dla mojego
    szefa i dyrektora.

    Co do pokrywania kosztow itp - tak jak tu pozostali grupowicze napisali
    - nie ma oficjalnego wezwania z urlopu - nie masz najmniejszego
    obowiazku kiwnac palcem - chocby sie dyski walily jeden za drugim - wiec
    to jakis blef majacy sprawdzic na ile dasz sie jeszcze firmie "doic".

    --
    pzdr
    robbi