PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop bezplatny a skladki i zasilek - pilne! Please › Re: urlop bezplatny a skladki i zasilek - pilne! Please - dodatkowe wyjasnienie
    From: "Dzioback" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: urlop bezplatny a skladki i zasilek - pilne! Please - dodatkowe
    wyjasnienie
    Date: Wed, 4 Feb 2004 20:04:07 +0100

    Witam
    Dokladnie .. zasilek dostane wtedy gdy byly oplacane skladki na FP a
    dokladnie:

    Prawo do zasilku na zasadach ogolnych:

    "był zatrudniony i osiągał wynagrodzenie w kwocie co najmniej najniższego
    wynagrodzenia, od którego istnieje obowiązek opłacania składki na Fundusz
    Pracy, z wyjątkiem obowiązku opłacania składek za niektóre osoby
    niepełnosprawne, w okresie tym nie uwzględnia się okresów urlopów
    bezpłatnych trwających łącznie dłużej niż 30 dni,"

    FP Placi pracodawca i w wypadku UB moze byc podstawa naliczania jakas kwota
    narzucona. Interesujace w tej definicji jest wlasnie jest zdanie "w okresie
    tym nie uwzględnia się okresów urlopów bezpłatnych trwających łącznie dłużej
    niż 30 dni,"
    ktore rozumiem ze w l i c z a sie UB ponizej 30 dni.

    I co wy na to?

    dzioback
    link:
    http://www.praca.gov.pl/index.php?page=abc&status=20
    4

    Użytkownik "waczek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dzioback" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > miesiac podziekuje mi za > >
    >
    > Rzeczywiście, propozycja urlopu bezpłatnego w takim momencie jest dla
    Ciebie