PracaGrupypl.praca.dyskusje › uprawnienia SEP

  • 1. Data: 2006-01-03 20:24:53
    Temat: uprawnienia SEP
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

    gdzie można wyrobić sobie uprawnienia SEP?
    ile to kosztuje i może jeszcze jakieś uwagi?

    byłbym wdzięczny.

  • 2. Data: 2006-01-04 09:26:03
    Temat: Re: uprawnienia SEP
    Od: "Siwy" <s...@o...pl>

    > gdzie można wyrobić sobie uprawnienia SEP?
    > ile to kosztuje i może jeszcze jakieś uwagi?

    Poczytaj tutaj, na ich stronie http://www.spe.org.pl/ i poszukaj, gdzie
    mieście się oddział w Twoim mieście, skontaktuj się z nimi i się wszystkiego
    dowiesz.

    Zdravim!

  • 3. Data: 2006-01-04 12:08:04
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    http://www.netelektryk.com/tematy_159.htm

  • 4. Data: 2006-01-04 12:15:11
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Gargamel" napisał w wiadomości:

    > gdzie można wyrobić sobie uprawnienia SEP?
    > ile to kosztuje i może jeszcze jakieś uwagi?

    Przy ZDZ-ach, firmach od szkoleń (Tarbonus, masa inny) oraz w placówkach
    NOT.
    Nie wiem ile kurws kosztował ostatnio ale znajomy robił to eksternistycznie
    czyli sam się uczył z materiałów i podchodził do samego egzaminu za 80zł?
    Moje uprawnienia też wyszły już dawni i też się zastanawiam...

    Pietrek

  • 5. Data: 2006-01-05 20:51:47
    Od: piotr <p...@N...wp.pl>

    Tue, 3 Jan 2006 21:24:53 +0100, na pl.praca.dyskusje, Gargamel napisał(a):

    > gdzie można wyrobić sobie uprawnienia SEP?
    > ile to kosztuje i może jeszcze jakieś uwagi?
    >
    > byłbym wdzięczny.

    np. NOT w Gliwicach ul. Górnych Wałów
    a tu znajdziesz trochę materiałów : www.mixzone.shost.pl