PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowy o dzielo + ubezp. zdrowotne z etatu meza › Re: umowy o dzielo + ubezp. zdrowotne z etatu meza
  • Data: 2005-03-02 15:00:41
    Temat: Re: umowy o dzielo + ubezp. zdrowotne z etatu meza
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mo wrote:

    > No więc właśnie ja bym to chciała wiedzieć na pewno. Moja siostra też
    > chodzi, ale czasem się nieco boi, że jak NFZ kiedyś to sprawdzi i ją
    > capnie... (jest wpisana do książeczki męża, ale właśnie podobno od
    > zeszłego roku tak zmienili, że żony już to ubezp. nie obejmuje).
    >
    > Jak to w ogóle wygląda? Bo w zasadzie mnie nikt nigdy o żadne książeczki
    > nie pyta (nie sprawdza moich uprawnień do bezpłatnej opieki medycznej),
    > pokazuję RUM-owską i tyle. A był okres, ze też miałam UD tylko, męża nie
    > mam, pozostawało mi tyko cieszyć się dobrym zdrowiem i nie włazić pod
> [...]

    nie mam pojęcia co się zmieniło bo wiedza na ten temat pochodziła tylko
    od dwóch księgowych(w czasie gdy mój mąż korzystał z mojego
    ubezpieczenia pracowałam w dwóch firmach) i był ubezpieczony na mnie aż
    do stycznia tego roku i nigdy nie mieliśmy problemów.

    papatki
    kanta

    --
    czy to nie czas na małe conieco?