PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowy o dzielo + ubezp. zdrowotne z etatu meza › Re: umowy o dzielo + ubezp. zdrowotne z etatu meza
  • Data: 2005-03-02 13:32:06
    Temat: Re: umowy o dzielo + ubezp. zdrowotne z etatu meza
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś (malwinka, a któżby! ;-) ) wyklepał:

    > Witam :-)
    > Moj maz pracuje na etat i zglosil mnie do ubezpieczenia zdrowotnego, gdy
    > nie pracowalam. Teraz wspolpracuje z roznymi firmami, podpisujac umowy o
    > dzielo - czy moge nadal korzystac z ubezpieczenia zdrowotnego mojego meza?

    Też jestem tego ciekawa, bo ostatnio się dowiedziałam, że ubezp.
    zdrowotne męża obejmuje tylko jego dzieci, żona musi o siebie sama
    zadbać. Wynika z tego, że jeśli nie pracuje, powinna się zarejestrować,
    jeśli pracuje na UD, powinna się sama ubezpieczyć. Trochę nieciekawie.

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)