PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie czy umowa o prace na czas okreslony? PILNE

  • 1. Data: 2003-02-06 19:11:58
    Temat: umowa zlecenie czy umowa o prace na czas okreslony? PILNE
    Od: "Wiadziu" <w...@p...onet.pl>

    Mam pytanko do grupowiczow.

    Szefowa chce mnie zatrudnic na 1/2 etatu na umowe o prace z comiesiecznym
    przedluzeniem lub na umowe - zlecenie.

    Prosilabym o podopwiedz jak by bylo lepiej.....

    Kasia.

  • 2. Data: 2003-02-06 21:23:40
    Od: "Jarek" <p...@p...com>

    http://www.mostwanted.com.pl/umowa_zlec.html

  • 3. Data: 2003-02-06 22:54:57
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    " Wiadziu " wrote:

    > Mam pytanko do grupowiczow.
    >
    > Szefowa chce mnie zatrudnic na 1/2 etatu na umowe o prace z
    > comiesiecznym przedluzeniem lub na umowe - zlecenie.
    >
    > Prosilabym o podopwiedz jak by bylo lepiej.....

    IMO - umowa o prace na czas określony. W tym przypadku masz prawa
    pracownicze wynikające z KP, liczy Ci sie to do stazu pracy, itd.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=3338656

  • 4. Data: 2003-02-08 21:35:22
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > przedluzeniem lub na umowe - zlecenie.
    >
    > Prosilabym o podopwiedz jak by bylo lepiej.....

    Umowa o pracę będzie lepsza.
    Tomek

  • 5. Data: 2003-02-14 20:34:06
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "Wiadziu" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanko do grupowiczow.
    >
    > Szefowa chce mnie zatrudnic na 1/2 etatu na umowe o prace z comiesiecznym
    > przedluzeniem lub na umowe - zlecenie.
    > Najlepiej jeżeli zatrudni Cię na 1/2 etatu uowa o pracę.
    Jeżeli zawarta jest umowa o pracę masz urlop,zwolnienie lekarskie
    ,umowa -zlecenia przede wszystkim nie nabywasz prawa do urlopu.