PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa przedwstępna › Re: umowa przedwstępna
  • Data: 2004-09-27 21:24:58
    Temat: Re: umowa przedwstępna
    Od: "fot" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po drugie: nie sadze zeby nie dalo podpisac sie umowy o prace z data
    > _wczesniejszya_ niz poczatek okresu zatrudnienia. Powinny Cie wtedy
    chronic
    > wszystkie przepisy KP dotyczace zmian warunkow umowy (pracodawce tez - to
    > koncu dobrowolnie podpisywana umowa). Ale tutaj potrzebna by jeszcze byla
    > opinia osob znajacy na pamiec KP :-)

    jak to wymysliles i na jakiej podstawie?

    z tego co wiem, to jak najbardziej mozna podpisac wczesniej, z
    wyprzedzeniem, umowe o prace, ale ....

    stosunek pracy zostaje nawiazany dopiero w momencie kiedy zaczynasz
    pracowac, a nie podpisujesz umowe

    co to oznacza w praktyce? tyle, ze firma moze w kazdym momencie do momentu
    kiedy zaczniesz pracowac, powiedziec ci - przykro mi, ale my juz pana nie
    chcemy, a wszystkie okresy wypowiedzenia zaczynaja obowiazywac dopiero w 1
    dniu swiadczenia pracy

    pocieszenie? gdyby firma tak ci podziekowala, mozesz od niej domagac sie
    pokrycia strat w zasadzie w nieograniczonej wysokosci, ktore poniosles z
    tego tytulu

    w praktyce? ciezko, ale daje sie co nieco wyegzekwowac