PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o pracę › Re: umowa o pracę
  • Data: 2009-10-09 14:03:29
    Temat: Re: umowa o pracę
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Baloo" napisał:

    > Sam sobie będzie wypłacał. Z tego, co zamiast oddawać do ZUS'u,
    > zainwestował albo odłożył. Z technicznego punktu widzenia ZUS
    > działa dokładnie tak samo, jak każde inne ubezpieczenie.

    ha ha ale dofcipas z ciebie, aż mi kanapka z rąk wypadła!!!:O)
    po piersze to w życiu nie widziałem i nie słyszałem o pracodawcy ktury
    zatrudniając na czarno, bądź oszukując na zusie wypłaca pracownikowi te
    pieniądze kture miałby zapłacić zusowi!!!:O)
    dofcip polega na tym że pracownik te pieniądze sobie zatrzymuje w keiszeni,
    czyli okrada jednocześnie pracownika i zus, a pracownik żadnej kożyści z
    tego nie ma:O(
    po drugie to z tego co się orientuję to nie ma na rynku ubezpieczenia
    odpowiadającego zusowi, czyli takiego gdzie można by było się na wypadek
    wypadku ubezpieczyć, acha jedna uwaga, od wypadku w pracy to pracodawca
    powinien sam ubezpieczyć takiego pracownika!:O)

    > Wyobraź sobie, że istnieje masa ludzi, którzy przez całe życie
    > pracowali/pracują, a na ZUS nie odłożyli ani grosza (legalnie, jakbyś się
    > chciał przyczepić). A mimo to ani nie biedują podczas choroby czy wypadku,
    > ani nie uskarżają się na brak funduszy po przejściu na emeryturę. Można?
    > Można jak najbardziej, trzeba tylko chcieć to zrozumieć.

    to powiedz mi gdzie oni się ubezpieczają?
    a co do legalu to jak możliwe jest legalne nie płacenie zusu?:O)