PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o pracę › Re: umowa o pracę
  • Data: 2009-10-10 08:09:32
    Temat: Re: umowa o pracę
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:hanm06

    > po piersze to w życiu nie widziałem i nie słyszałem o pracodawcy ktury
    > zatrudniając na czarno, bądź oszukując na zusie wypłaca pracownikowi te
    > pieniądze kture miałby zapłacić zusowi!!!:O)

    To, że o czymś nie słyszałeś, o niczym jeszcze nie świadczy.
    A w twoim przypadku ta zasada działa podwójnie.

    > dofcip polega na tym że pracownik te pieniądze sobie zatrzymuje w
    > keiszeni, czyli okrada jednocześnie pracownika i zus, a pracownik żadnej
    > kożyści z tego nie ma:O(

    Dowcip polega na tym, że pracownik dogaduje się z pracodawcą na konkretną
    kwotę, jaką chce dostać do łapy i mało go potem obchodzi, czy pracodawca
    cokolwiek z tego będzie miał czy też zrobi to półcharytatywnie.

    > po drugie to z tego co się orientuję to nie ma na rynku ubezpieczenia
    > odpowiadającego zusowi, czyli takiego gdzie można by było się na wypadek
    > wypadku ubezpieczyć

    To bardzo mało się orientujesz.

    > to powiedz mi gdzie oni się ubezpieczają?

    W całej masie towarzystw ubezpieczeniowych.
    O takich instytuacjach też nie słyszałeś?

    > a co do legalu to jak możliwe jest legalne nie płacenie zusu?:O)

    Jest możliwe.