PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o pracę › Re: umowa o pracę
    From: miszka <a...@r...life>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: umowa o pracę
    Date: Tue, 6 Oct 2009 21:39:38 +0200

    On Tue, 6 Oct 2009 20:21:48 +0200
    "Baloo" <b...@o...eu> wrote:

    > "miszka" <a...@r...life> napisał

    > No proszę Cię :>
    > Czytałem cały wątek i nic tam nie ma o żadnych zasadach, prócz tego, że
    > "byznesmenki ich nie mają".
    > Ale czego nie mają? Jakich konkretnie zasad? Oczywiście przy założeniu, że
    > pracownikowi nie zależy na ZUS'ie (a Tobie chyba też nie zależy, skoro
    > piszesz "Tutaj na prawde nie chodzi o jakis tam zus,(bo osobiscie i tak na
    > zadna emeryture od panstwa nie licze)".

    Nie maja zasad. Skoro jest zasada ze placi sie jakies skladki od pensji,
    to lamaniem tych zasad (lub ich brakiem) jest wyplacanie jakiejs czesci tejze pensji
    pod stolem
    aby tego uniknac. Z zasadami jest tak ze albo sie je ma i przestrzega albo nie.

    Pensja to nie tylko ZUS. Od oficjalnej wysokosci pensji zalezy wiele innych rzeczy,
    np chociazby
    ekwiwalent za niewykoryzstany urlop, wielkosc zasilku chorobowego itp itd.

    M.