PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o dzielo a dzialalnosc gospod. › Re: umowa o dzielo a dzialalnosc gospod.
  • Data: 2003-06-10 10:18:40
    Temat: Re: umowa o dzielo a dzialalnosc gospod.
    Od: Toshi <bonza[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elfka wrote:

    > Witam
    >
    > Mam wielka prosbe. Czy na grupie jest ktos, kto pomoglby mi
    > zrozumiec jak polaczyc umowe o dzielo z ubezpieczeniem zdrowotnym i
    > przyszlosciowa emerytura? I ewentualnie dowiazac do tego dzialalnosc
    > gospodarcza (teoretyczne koszty itp.)?
    czesc!
    Chyba nie bardzo Cie rozumiem... To co piszesz nie ma polaczenia...
    Masz umowe o dzielo, pracodawca placi za Ciebie podatek, ale
    ubezpieczenia, ani przyszlej emerytury nie masz. Musisz sie
    samodzielnie ubezpieczyc w obecnej wersji kasy chorych (albo
    wspolubezpieczyc z wspolmalzonkiem - zdrowotne - niekiedy sie tak
    da), ale na emeryture i tak nic nie idzie.
    Przy dzialalnosci musisz normalnie zusowi placic "podatek" ktory
    obecnie sobie rzada, tak jakbys innej pracy nie miala...

    Dariusz
    pager 0642299084
    icq 172046816; gg 5358021
    http://www.kaizen.cracow.pl