PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o dzielo a dzialalnosc gospod. › Re: umowa o dzielo a dzialalnosc gospod.
  • Data: 2003-06-10 10:56:16
    Temat: Re: umowa o dzielo a dzialalnosc gospod.
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Tue, 10 Jun 2003 11:28:17 +0200, gdy Elfka
    <k...@g...pl.NOSPAM> napisał:

    >Witam
    >
    >Mam wielka prosbe. Czy na grupie jest ktos, kto pomoglby mi zrozumiec
    >jak polaczyc umowe o dzielo z ubezpieczeniem zdrowotnym i przyszlosciowa
    >emerytura? I ewentualnie dowiazac do tego dzialalnosc gospodarcza
    >(teoretyczne koszty itp.)?

    Skoro pracujesz na umowę o dzieło, to po co Ci działalność gospodarcza?
    Ubezpieczenie zdrowoetne mozesz wykupic w ZUS lub prywatnie (ok. 150zł),
    a na emeryture odkladac tez indywidualnie w funduszu. Jedyna wada jest
    taka, ze cala kwota jaka bedziesz odkladal na emeryture bedzie obciazona
    podatkiem (I i II filar sa zdaje sie zwolnione).

    Robert