PracaGrupypl.praca.dyskusjeulgi przy zakładaniu firmy - pomoc › Re: ulgi przy zakładaniu firmy - pomoc
    From: " " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ulgi przy zakładaniu firmy - pomoc
    Date: Thu, 31 Aug 2006 09:52:16 +0000 (UTC)

    > nie bardzo rozumiem, jestes bezrobotny i prowadzisz zak=B3ad =
    > produkcyjny? To co w nim i po co wytwarzasz, dla przyjemnosci?=20
    > Nie ma co sie przerazac, tylko trzeba policzyc, ile kosztuja cie srodki =
    > do wyprodukowania czegos, za ile to cos bedzie mozna sprzedac i w jakiej =
    > ilosci.=20
    > Nie oddaje sie polowy zarobionych pieniedzy panstwu, bo 22 VAT na ten =
    > przyklad sie zbiera w imieniu panstwa, i w ogole nigdy nie byly to =
    > pieniadze przez Ciebie zarobione - tak to traktuj, bedziesz lepiej =
    > rozumial procesy.=20
> [...]

    może nie jasno się wyraziłem, moja "produkcja" to wytwarzanie artystycznych
    przedmiotów, na razie robie to dla siebie, dla znajomych, ale chciałbym na tym
    spróbować zarabiać. Chciałbym oddawać wytworzone przeze mnie rzeczy do
    sklepów, galeryjek, może hurtowni. W Urzedach Pracy można dostać pieniądze na
    start działalności ale mi nie o to chodzi, ponieważ wszystko co potzrebne do
    produkcji już posiadam. Codzi mi tylko o to, jak mogę to legalnie sprzedawać,
    z tego co robię nie może być "kokosów" jedynie mogę to potraktować jako
    dorobienie, dlatego chodzi mi o jak najtańsze prowadzenie takiej działalności.
    Może macie jakieś pomysły, porady, będę bardzo wdzięczny...