PracaGrupypl.praca.dyskusje › ulgi dla pracodawcy

  • 1. Data: 2006-03-02 18:30:57
    Temat: ulgi dla pracodawcy
    Od: "romekp2" <r...@w...pl>

    Witam serdecznie.
    Chciałbym zapytać się Szanownych Grupowiczów jakie ulgi są dla pracodawcy,
    który zatrudnia emeryta. Czy zatrudniając go ma jakieś ulgi w opłatach(ZUS,
    składki itd.).
    Ewentualnie proszę o jakieś ustawy, rozporządzenia. Wczoraj szukałem całe
    popołudnie i znalazłem, że opłaca tylko składkę zdrowotną ale nie podpartą
    jakimiś przepisami.
    Pozdrawiam i z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2006-03-02 19:00:18
    Temat: Re: ulgi dla pracodawcy
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "romekp2" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > popołudnie i znalazłem, że opłaca tylko składkę zdrowotną ale nie podpartą

    na pewno nie placi emerytalnej i rentowej. Bo i po co? ;)

  • 3. Data: 2006-03-02 22:30:51
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

> [...]
    całe
    > popołudnie i znalazłem, że opłaca tylko składkę zdrowotną ale nie

    Przy zatrudnieniu na umowę o pracę - żadnych ulg. Wszystkie składki
    ZUS i podatek - obowiązują.

    wa

  • 4. Data: 2006-03-02 22:33:48
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "romekp2" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > na pewno nie placi emerytalnej i rentowej. Bo i po co? ;)

    Płaci i emerytalną, i rentową, i pozostałe, a wszystko "po to", aby
    ZUS miał z czego wypłacać renty i emerytury i inne świadczenia.

    wa