PracaGrupypl.praca.dyskusjeuczen liceum - ma szanse na prace? › Re: uczen liceum - ma szanse na prace?
  • Data: 2004-07-17 05:38:04
    Temat: Re: uczen liceum - ma szanse na prace?
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiec to nie tak do konca, zreszta...
    > w ostatnim czasie b duzo os zajelo sie robieniem stron www i jako rynek
    > trzyma ceny, trudno tylko ze zleceniami...

    trudno ze zleceniami (jak pisalem kilk dni temu), bo nie obrazajac
    domoroslych webmasterow, na ohgol to,co prezentuja to jedna wielka kupa, i
    dlatego ludzie wola wydac 10 - 15 tysiecy za normalny serwis,a nie "piwo"
    płacic za kupe, jaka moga dostac:)
    PS Myślę, że jednak nie zaszkodzi, jesli dasz link do swoich prac, o ile sie
    różnia choc troche poziomem od tych reklamowanych tu i na pl.praca.szukana

    Wojtek (nerwowy na punkcie usług swiadczonych przez amatorów)