PracaGrupypl.praca.dyskusjetzw. "pseudobezrobocie" › Re: tzw. "pseudobezrobocie"
  • Data: 2006-05-25 14:11:05
    Temat: Re: tzw. "pseudobezrobocie"
    Od: "zasit" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    i wlasnie tutaj jest caly problem

    nie proboj komus forsowac swoje zdanie na temat pracy bo zaraz zsotaniesz na
    tej grupie okrzykniety nie wiadomo kim

    wszyscy ludzie ktorzy pracuja nazwa cie nierobem i ze chcesz za duzo
    zarabiac, za duzo wymagasz, ze powinienes sie cieszyc ze wogole masz prace

    ja juz wielokrotnie opisywalem rozne sytuacje z rekrutacji czy tez z
    wczesnej pracy pewnych osob i moje przemyslenia do nikogo jakos nie trafialy
    glownie przyczepialem sie do sposobu a faktycznie antysposobow na
    pozyskiwanie pracownikow

    niestety specjalisci od rekrutacji sa ludzmi z ktorymi dosyc ciezko sie
    rozmawia i jakakolwiek dyskusja z nimi poparta faktami i wlasnymi pomyslami
    czy tez przemysleniami nie przynosi rezulatatu

    "Jak jeszcze raz uslysze ze ktos nie moze znalesc pracownika to mu chyba
    przy....."
    :]