PracaGrupypl.praca.dyskusjetzw. "pseudobezrobocie" › Re: tzw. "pseudobezrobocie"
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: tzw. "pseudobezrobocie"
    Date: Thu, 25 May 2006 09:16:04 +0200

    j...@p...onet.pl wrote:
    > w mediach ostatnimi czasy mozna dowiedziec sie ciekawych informacji
    > mianowicie to ze pracodawcy szukaja pracownikow do pracy
    > malo tego bo nawet w angielskich mediach daja ogloszenia dla polskich
    > pracownikow
    > niezla paranoja
    > fakt jest taki ze ten niedosyt w zasobach ludzkich dotyczy tylko fachowcow i
    > specjalistow a bezrobocie jest takie jak bylo
    > przecietny Kowalski ma marne szanse na znalezienie pracy z ktorej moze utrzymac
    > siebie,zone,dziecko, malucha i kawalerke a chyba nie jest to szczytem marzen
> [...]

    Dodam dodatkowo, ze firmy te sa po prostu zle ulokowane, bo w miejscach
    gdzie tych fachowcow jest wiecej sie nie lokuja, tylko tam, gdzie juz
    firmy z podobnej branzy "wyssaly" fachowcow z rynku, a zazwyczaj
    proponuja zbyt malo by warto bylo sie przeprowadzic... Dodatkowo przy
    przeprowadzce warto wziazc pod uwage, ze np z Lodzi do Wroclawia dluzej
    sie jedzie niz leci do Irlandii, a propozycje sa zazwyczaj
    niewspolmiernie nizsze (finansowe).

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl