PracaGrupypl.praca.dyskusjetzw. "pseudobezrobocie" › Re: tzw. "pseudobezrobocie"
    From: j...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: tzw. "pseudobezrobocie"
    Date: 24 May 2006 23:14:54 +0200

    > Nie. Trzeba mieć dobry fach w ręku. Naucz się javy a podam Ci na tacy
    > robotę za ponad średnią krajową. A jak już będziesz dobry, to z pensji
    > w rok uskładasz na samochód. Bezrobocie jest pośród proli (głównie) i w
    > paru innych grupach. Także wśród młodzieży bez umiejętności. Gdy
    > potrzebowaliśmy kogoś do pracy, to znalezienie osoby, która znała fach,
    > graniczyło z cudem. I aby ten cud sobie załatwić, trzeba było
    > posmarować (kandydatowi). I tak się to kręci...

    tak oczywiscie juz lece sie uczyc javy a w miedzyczasie ja i moja rodzina
    bedziemy glodowac
    samo nauczenie sie jeszcze nic nie da
    jeszcze trzeba miec portfolio, doswiadczenie albo plecy
    podasz mi liste ogloszen gdzie szukaja programistow javy
    jak myslisz ilu ludzi sklada podanie na takie ogloszenie
    jakie jest prawdopodobienstwo ze wybiora kogos kto troche zna jave
    sama znajomosc jezyka to 10% a reszta to biblioteki,moduly,funkcje
    nie twierdze ze przekfalifikowanie sie to zly pomysl
    jest to dobry pomysl pod warunkiem ze ma sie pieniadze
    a jesli sie nie ma to pozostaje tylko strzal w leb :)
    jesli chodzi o moblinosc to chetnie bym sie przeniosl ale kto mi zagwarantuje
    ze dostane prace... podroz kosztuje a przeprowadzka tym bardziej
    jechanie kilkaset kilometrow na rozmowe z ktorej nie wiadomo co wyniknie tez mi
    sie nie usmiecha...