PracaGrupypl.praca.dyskusjetzw. "pseudobezrobocie" › Re: tzw. "pseudobezrobocie"
    From: metz <m...@N...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: tzw. "pseudobezrobocie"
    Date: Wed, 24 May 2006 21:51:24 +0200

    Dnia Wed, 24 May 2006 21:24:28 +0200, camel napisał(a):

    > Słuchaj - takie jest życie. Nikt ci nic nie da, bo aby dać, musi komuś
    > wpierw zabrać :) Ja musiałem naprawdę baardzo ciężko zapier... uczyć
    > się wielu strasznie skomplikowanych rzeczy. Teraz mi się to zwraca. A
    > nie jestem w niczym inny czy lepszy od przeciętnego Kowalskiego.
    > Dlaczego ja mogłem, a inni nie mogą? Ja mogłem? Ja musiałem! Bo inaczej
    > przyszłoby mi zdechnąć na dworcu. I tyle... A teraz z dobroci serca, tę
    > drogę pokazuje innym. To źle?

    Dokładnie jestem tego samego zdania. Kiedys był taki artykół nawet w
    Polityce: "Nierobotni" - o ludziach, którzy myślą, że pracę to im podadzą
    na tacy z super stawkami. Bo taka jest prawda - po skończonej edukacji
    niewielu chce się dokształcać/przekfalifikowywać. Myślą że wystarczy im to
    co mają, mało tego - nie będą pracować za byle jakie pieniądze. No ale
    skądś trzeba mieć doświadczenie, tak jak kolega nadmienił wyżej - najpierw
    trzeba zainwestować w swoją karierę a potem zbierać owoce. Bogu dzięki, że
    takiego podejścia nas uczą na studiach i nie w ramach przedmiotu, w ramach
    studiowania. Życie na uczelni nas tego uczy.

    --
    Pozdr.
    metz