PracaGrupypl.praca.dyskusje › tzw. "dyżury w weekend"

  • 1. Data: 2003-04-25 10:32:57
    Temat: tzw. "dyżury w weekend"
    Od: "Intruz" <z...@p...onet.pl>

    Dzień dobry
    Może mi ktoś pomoże, dyrektor próbuje mnie zmusić do przychodzenia w weekend
    na dyżur aby dopilnować produkcji. Ja nie jestem kierownikiem i pracuję 8
    godzin przez 5 dni w tygodniu, a poza tym za dyżur nie ma odbioru godzin a
    tym bardziej zapłaty. Obecnie w weekend się dokształcam dlatego nie mam
    zamiaru chodzić do pracy. Jak zgodnie z prawem "załatwić" dyrektora, a może
    zaproponujecie inne sposoby.
    PS próbowałem z nim negocjować w tej sprawie ale nie otrzymałem odpowiedzi.
    Pozdrawiam,
    Intruz

  • 2. Data: 2003-04-25 10:45:01
    Temat: Re: tzw. "dyżury w weekend"
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > godzin przez 5 dni w tygodniu, a poza tym za dyżur nie ma odbioru godzin a
    > tym bardziej zapłaty. Obecnie w weekend się dokształcam dlatego nie mam

    Za przyjscie w dzien wolny do pracy ma ci obowiazek dac wolny dzien w
    innym terminie. Jesli wiec nic w zamian nie dostajesz to moze to byc
    powod do postrasznia PIPem, sadem pracy, itp.

  • 3. Data: 2003-04-25 11:38:31
    Od: Andrzej Wąsik <n...@p...onet.pl>

    > [...] powod do postrasznia PIPem, sadem pracy, itp.
    Jak postraszysz pracodawcę PIP'em, to on Ciebie postraszy zwolnieniem!

    Lepiej podejśc do tego z innej strony:
    Co będzie jak coś Ci się stanie w pracy w czasie dyżuru którego rzekomo nie
    było? Przecież właściciela/kierownika mogą za to wsadzić do więzienia.
    Zaproponuj więc szefowi uregulowanie tej sprawy ze względu na
    bezpieczeństwo/dobro firmy.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej Wąsik

  • 4. Data: 2003-04-25 11:41:15
    Temat: Re: tzw.
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Intruz <z...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > zaproponujecie inne sposoby.
    > PS próbowałem z nim negocjować w tej sprawie ale nie otrzymałem odpowiedzi.

    Polecam lekturę KP, tam jest wszytko napisane na ten temat. Polecam taką
    formę dyskusji z dyrektorem.

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/KPracy/kpracy
    .html#d6r1

    DZIAŁ SZÓSTY

    CZAS PRACY

    Rozdział I

    Wymiar i rozkład czasu pracy

  • 5. Data: 2003-04-29 20:57:40
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Apr 2003 13:38:31 +0200, Andrzej Wąsik <n...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >było? Przecież właściciela/kierownika mogą za to wsadzić do więzienia.
    >Zaproponuj więc szefowi uregulowanie tej sprawy ze względu na

    Możesz wyjasnić to trochę dokładniej?

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/