PracaGrupypl.praca.dyskusje › samozatrudnienie w Niemczech

  • 1. Data: 2003-04-25 10:07:09
    Temat: samozatrudnienie w Niemczech
    Od: "JanW" <j...@w...pl>

    Czy ktoś wie jak wygląda sprawa samozatrudnienia w Niemczech?
    Konkretnie chodzi mi o branżę informatyczną.
    Tzn. mam ewentualnego pracodawcę w Niemczech, ale z różnych przyczyn nie
    chcę/on nie chce korzystać z zielonej karty dla informatyków.
    Czy mogę podpisać z nim umowę jako firma zarejestrowana w Polsce?
    A może tam na miejscu można się zarejestrować jako działalność gospodarcza?

    janw

  • 2. Data: 2003-04-25 13:44:17
    Temat: Re: samozatrudnienie w Niemczech
    Od: "dastryk" <d...@o...pl>

    Użytkownik "JanW" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy mogę podpisać z nim umowę jako firma zarejestrowana w Polsce?
    > A może tam na miejscu można się zarejestrować jako działalność

    moj kumpel aby zalozyc wlasna firme informatyczna w Niemczech robi patent
    mistrza... jest on wymagany do prowadzenia dzialalnosci gospodarczej

    pozdr

  • 3. Data: 2003-04-25 22:33:38
    Od: "Piotr G" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy mogę podpisać z nim umowę jako firma zarejestrowana w Polsce?
    > A może tam na miejscu można się zarejestrować jako działalność

    http://www.wirtschaft-polen.de/pl/dzialalnosc_rfn.ht
    http://www.wirtschaft-polen.de/pl/pdf_publikacje/por
    adnik.pdf

    http://www.polonia-it.org/

    Jeśli się zdecydujesz daj znać na priva

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2003-05-02 14:01:48
    Temat: Zapytanie o pracę w Niemczech
    Od: "Rafal" <r...@w...pl>

    Cześć

    Czy ktoś wie albo zna osobę, która by pomogła znaleźć pracę w Niemczech
    Najlepiej na dłuższy okres.

    Pozdrawiam

    Rafał