PracaGrupypl.praca.dyskusjetrzynastka › Re: trzynastka
    From: "monia" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: trzynastka
    Date: Thu, 16 May 2002 10:20:29 +0200

    > W zaprzyjaźnionej firmie, gdy jest źle pracownicy dostają wypłatę
    > regularnie, prezes z opóźnieniem kilku dni/tygodnia (ludzki pan). .
    Pracownicy po 2, 3 tysiące. Każdemu według potrzeb.

    > Dogbert
    To pracownicy i tak nie mają źle, w firmie gdzie ja pracuję ludzie zarabiają
    średnio 800 złoty na rękę i często są jedynymi osobami w rodzinie
    zarabiającymi i muszą z tego przeżyć.
    > Prezes
    > ma 25 tysięcy pensji + ok. 50 000 plz bezzwrotnej zaliczki (zwyczajnie
    > kradnie)
    Czy kradnie nie wiem, ale pytanie czy jest to jego firma czy jest
    zatrudniony, jeśli tak to ma prawo, choć mógłby podnieść pracownikom, tylko
    pytanie ilu ich jest, bo wtedy może okazać się, że podwyżki dostaną po 50
    zł, tak jak u nas.
    Pozdrowienia Monia