PracaGrupypl.praca.dyskusjetrzynastka › Re: trzynastka
  • Data: 2002-05-19 19:35:57
    Temat: Re: trzynastka
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik monia napisał:
    > (...)

    > Przyznam się bez bicia, że tą wypowiedź
    > nie bardzo rozumiem. Przepraszam, czy chodziło o MÓJ zarząd, bo jak tak to
    > go ja nie mam.

    Zarząd wynajął mnie do uporządkowania firmy i w mojej gestii było
    ustalenie wynagrodzeń. Po zmianach część osób zabrała się do pracy, co
    uratowało firmę od bankructwa (zarobiła na wzroście sprzedaży).
    Gdyby te osoby odeszły z firmy, a taki miały zamiar - została by ona z
    kosztami stałymi, dużymi, bez wzrostu sprzedaży. Firma miała długi: w
    banku i u dostawców, i jedynie ich cierpliwość powodowała, że nie
    ogłaszała upadłości. Z prawnego punktu widzenia było to niezgłoszenie
    upadłości w czasie właściwym, za co grozi pudło i zaspokajanie
    wierzycieli z majątku członków zarządu - stąd ten śmietnik. Gdyby nie
    udała się zorganizowana moimi rękoma "ucieczka do przodu" byłby lot w
    dół. To tyle, w skrócie.

    Dogbert