PracaGrupypl.praca.dyskusje[troche z cyklu ILE?]: pyt. o prawo autorskie do utworu dla zatrudniającej firmy › Re: [troche z cyklu ILE?]: pyt. o prawo autorskie do utworu dla zatrudniającej firmy
    From: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [troche z cyklu ILE?]: pyt. o prawo autorskie do utworu dla
    zatrudniającej firmy
    Date: Sat, 24 Jun 2006 16:11:23 +0200

    keisho napisał(a):

    > Czyli o ile więcej mogę zaproponować za ryczałt miesięczny i w jak
    > długim okresie? Czy używanie programu przez Firmę ma się jej zwrócić po
    > np. 1,5 roku użytkowania, czy może po 5ciu latach?
    > Czy ktoś będzie mi w stanie udzielić sensownych odpowiedzi?
    Ja zaproponowalbym rozwiazanie platne w ratach... Firmy z zalozenia
    lubia rozkladac koszty na wiele m-ce.. ;)
    Programy komputerowe to branza, w ktorej wszystko zmienia sie baaardzo
    czesto, wiec rozsadnym okresem bedzie rok

    wg mnie ryczalt m-czny=(kwota ktora chcesz uzyskac)/12 m-cy +
    ograniczenie licencji na czas okreslony

    ale jedno i drugie rozwiazanie ma swoje plusy:

    aktualizacje (dodatkowe mozliwosci) moga byc extra platne

    - mniejsza kwota, ale platna przez wiecej m-cy moze dac wielokrotnie
    wyzsza kwote, ktora zarobisz - warunek licencja powinna byc na czas
    okreslony( poki placa ;) )

    PS firmie powinien program zwracac sie co miesiac w takim przypadku.. :)

    Pozdrawiam...