PracaGrupypl.praca.dyskusjetotalna kontrola? › Re: totalna kontrola?
  • Data: 2003-10-17 16:30:17
    Temat: Re: totalna kontrola?
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W czym problem - znam takich, ktorzy maja taki problem, ze prez caly czas
    > music miec zaznaczone, co teraz robisz. NP. projekt1, projekt2,
    > jestem_na_konsultacjach, poczta_sluzbowa, poczta_prywatna, czas_prywatny....

    To zajmuje czas, a w skrajnych przypadkach dezorganizuje pracę. na taką
    organizację moga pozwolić sobie firmy bogate i mocne, które koszty tego
    nadmiernego porządku przeniosą na klientów.

    Przykładem mogą byc operatorzy komórek - nie spodziewam się, by systemy
    raportowania mieli znacząco różne, a jednak jednym rośnie, innym nie.
    Widać nie jest to klucz do sukcesu.

    > A mozesz nam przyblizyc ta procedure?

    Ponowne zalogowanie wymagało wizyty u szefa, który miał minę, jakby się
    najadł nieświeżego sera.
    Trochę głupio odpalać program kontrolny i cos w nim pisać, gdy akurat
    masz ważna rozmowę z klientem albo najzwyczajniej chcesz skorzystać z
    toalety.
    Precycyjne liczenie czasu i wszystkiego, co kto robi nie musi podnosic
    wydajności, co najwyżej tzw. dyscyplinę - sprowadza się do tego, by nie
    dać podwyżki najbardziej wydajnym.

    - zarobiłem dla firmy trzysta tysięcy w tym miesiącu, może...
    - ale był pan trzysta razy w kiblu !
    - noooo tak.

    Pzdr: Catbert EHRM