PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: to moze byc prawda
    Date: Thu, 13 Oct 2005 13:52:28 +0200

    Użytkownik " Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dildoq$l7m$1@inews.gazeta.pl...

    > ale sama goła definicja materialnego zysku bez emocji, to definicja
    > cyborga.
    > Obawiam się, że takich całkiem sporo.

    W biznesie trzeba miec podejscie "biznes to biznes", byc dobrym dla rodziny
    i przyjaciol i prowadzic dzialalnosc charytatywna mozna niezaleznie od tego.
    Ale tak jest w wiekszosci zawodow. Chirurg, ktory by sie przejmowal za
    kazdym razem, dlugo by nie popracowal, albo by byly bledy, albo wypalenie.
    Bank, ktory by sie kierowal emocjami, a nie chlodna kalkulacja udzielajac
    kredytow, upadl by. To nie ma nic wspolnego z cyborgizmem, po prostu
    istnieja dziedziny zycia, ktore sa racjonalne i w ktprych dziala tylko
    racjonalizm.

    > W moim odczuciu sprowadzanie rozwoju informatyki i obsługi sprzętu
    > i instalacji, do działalności stada oszalałych wędrownych informatyków,
    > którzy są ciągle w drodze od projektu do projektu, od instalacji
    > do instalacji, jest mimo wszystko robieniem na złość.

    Zapewniam Cie, ze nikt nie jest rozzloszczony na informatykow i nie oddaje
    sie robieniu im na zlosc. Rozpatruje sie oplacalnosc, bez jakichkolwiek
    emocji typu zlosc. Zlosc to moze byc na konkurencje :)

    > Nie wierzę, żeby na zachód od Odry, jakikolwiek sektor usług był opanowany
    > przez wędrownych w takim stopniu jak w Polsce.

    a ja Ci powiem, ze Polska cechuje sie mala elastycznoscia na tle starej UE,
    a zwlaszcza USA. W USA przeprowadzki za praca, przekwalifikowywanie sie,
    czeste zmienianie pracy to w bardzo wielu branzach chleb powszedni
    traktowany jako cos normalnego.

    I.