PracaGrupypl.praca.dyskusje › temat pewnie już poruszany

  • 1. Data: 2004-01-26 11:30:15
    Temat: temat pewnie już poruszany
    Od: "gabriel" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zastanawiam sie co jest nie tak?
    ppisze te cv i listy, staram sie jak moge i kiszka
    jak juz zostaje zaproszony na rozmowe to pozniej dostaje odpowiedz odmowne (co
    jest zadkoscia)
    wszystko schodzi na psy
    tylko po sie czlowiek ksztalcil

  • 2. Data: 2004-01-26 12:15:26
    Temat: Re: temat pewnie już poruszany
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik "gabriel" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ppisze te cv i listy, staram sie jak moge i kiszka
    > jak juz zostaje zaproszony na rozmowe to pozniej dostaje odpowiedz odmowne

    Mam takie same przemyślenia jak TY...niestety tak jest.....
    Człowiek chce pracować, ma kwalifikacje, zna języki......:-(

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2004-01-26 12:27:06
    Od: "gabiel" <s...@W...gazeta.pl>

    w dodatku niektórzy jak dzwonisz do nich ponownie, wogole nie chca z toba
    rozmawiac, nie podnosza telefonu, albo na czlowieka jeszcze nakrzycza

  • 4. Data: 2004-01-26 13:09:32
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s****KILL******SPAM@wp.pl>

    "Gabriel" niestety czasami tak jest.... ja osobiście cieszę się w ogóle jak
    ktoś prześlę mailem podziękowanie za złożoną aplikacje:) Jest to bardzo miłe
    a poza tym wiem że doszło:)

    Osobiście ostatnio zauważyłam że coś się ruszyła na rynku, także życzę Ci
    żeby Tobie udało się znaleźć pracę której szukasz. Najważniejsze to się nie
    załamywać.
    Życzę powodzenia

    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 5. Data: 2004-01-26 14:08:12
    Od: "ps" <p...@p...pcm.com.pl>

    wysłałem 30 CV miałem tylko 5 odowiedzi, jedno zaproszenie na rozmowę i tam
    mnie zatrudniono

  • 6. Data: 2004-01-26 14:53:20
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik "ps" <p...@p...pcm.com.pl> napisał w wiadomości
    > wysłałem 30 CV miałem tylko 5 odowiedzi, jedno zaproszenie na rozmowę i
    tam
    > mnie zatrudniono

    To i tak dobrze !
    Gratuluję.

  • 7. Data: 2004-01-30 16:11:00
    Temat: Re: Klient do odstrzału.
    Od: "Tomasz " <d...@N...gazeta.pl>

    gabriel <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > ppisze te cv i listy, staram sie jak moge i kiszka
    > jak juz zostaje zaproszony na rozmowe to pozniej dostaje odpowiedz odmowne

    Cześć.
    Jeśli rozmawiasz z potencjalnym pracodawcą tak samo, jak piszesz - to się nie
    dziw. Czasem ważniejszy od wiedzy jest sposób prezentacji. Każdy z nas ciągle
    sprzedaje się na tym gigantycznym targu niewolników. Młodzi z wykształceniem
    i przekonaniem, że praca im się należy jak psu kość, są w pierwszej kolejnoś-
    ci przeznaczeni do odstrzału.
    Powodzenia.
    Tomek.