eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjetelemarketing - motywacja › Re: telemarketing - motywacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: telemarketing - motywacja
    Date: Tue, 22 Nov 2005 18:41:35 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <dlvldh$6ki$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dlus5d$2b8$1@inews.gazeta.pl> <dlv5qd$nvm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: gromax@WYT_NIJ_TO_interia.pl
    NNTP-Posting-Host: host-ip82-199.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1132681457 6802 62.111.199.82 (22 Nov 2005 17:44:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Nov 2005 17:44:17 +0000 (UTC)
    X-User: gromax
    User-Agent: KNode/0.8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:169085
    [ ukryj nagłówki ]

    > Z tym ksztaltowaniem wizerunku przez telefon to tez mi trudno zrozumiec. W
    > typowej rozmowie telemarketingowej nie ma na to zbyt wiele miejsca, bo
    > okazja do uzasadnionego gadania _o sobie_ zdarza sie rzadko,
    przecież to ine chodzi o to żeby "sprzedać siebie". tylko wtedy byłoby
    uzasadnione mówienie _o_sobie_ (-:
    Osoba dzwoniąca jest _jedynym_nośnikiem_informacji_dla_klienta_ .
    I jest różnica czy powie szybko czy wolno, zrozumiale czy niezrozumiale, czy
    tylko rzuci hasło czy wejdzie w kontakt z klientem. i jak rozumiem to miał
    maciek na myśli pisząc o wizerunku.

    > a nie osoba; jak
    > nawiaze osobisty kontakt, co jest oczywiscie pożądane, to i tak uwage
    > skupi na produkcie, nie na sobie.
    dobre masz założenie. żeby ktoś był zainteresowany rozmową musi na to
    wpłynąć bardzo wiele czynników, a jednym z nich jest własciwe podejście
    dzwoniącego. pomijam że jak się dodzwoni np. w porze obiadu itp. Jak sie
    przedstawi, zainteresuje klienta... to i mozna porozmawiać o wszystkim żeby
    tylko sprzedać. I potem to oczywiście już rozmawia się o firmie i o
    produkcie :)

    > Wyzywac sie w ksztaltowaniu wizerunku to
    > mozna np. na newsach :)
    zauważ pewnego rodzaju podobieństwo - nie widać osoby z którą się
    komunikujesz. W newsach można byc sztuczniejszym, ile razy chciałaś coś
    napisać i przed wciśnięciem "send" się rozmyślałaś? a przy rozmowie tego
    nie zrobisz. "słowo się rzekło", a wypowiedzieć "bez namysłu" słowo
    własciwe to jest na prawdę sztuka :)

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --
    -> komputer już od 250 zł <-
    _/\z/\a/\p/\r/\a/\s/\z/\a/\m/\_

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1