PracaGrupypl.praca.dyskusje › telemarketing

  • 1. Data: 2009-09-18 19:33:56
    Temat: telemarketing
    Od: "arras" <o...@w...pl>

    Jakie produkty lub usługi można sprzedać przez telefon?

  • 2. Data: 2009-09-18 21:55:06
    Temat: Re: telemarketing
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    arras pisze:
    > Jakie produkty lub usługi można sprzedać przez telefon?

    Łatwiej będzie powiedzieć jakich nie można. Na przykład uznaje się
    (na podstawie doświadczeń), że przez telefon nie sprzeda się
    ubezpieczenia na życie. Tutaj jednak potrzebne jest osobiste spotkanie.

    A co chcesz sprzedawać?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-09-19 15:28:48
    Od: "nszoczi" <nszoczi1_wytnij_@_wytnij_wp.pl>

    > Łatwiej będzie powiedzieć jakich nie można. Na przykład uznaje się
    > (na podstawie doświadczeń), że przez telefon nie sprzeda się ubezpieczenia
    > na życie. Tutaj jednak potrzebne jest osobiste spotkanie.

    Z tym ubezpieczeniem to też nie tak do końca...
    Ale generalnie to prawda przez telefon można sprzedać wszystko to tylko
    kwestia umiejętności...

  • 4. Data: 2009-09-19 15:59:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    nszoczi pisze:

    > Z tym ubezpieczeniem to też nie tak do końca...

    Kiedyś rozmawiałem z facetem, który w tym siedział i powiedział, że
    próbowali tak sprzedawać, ale nie było satysfakcjonujących wyników.

    > Ale generalnie to prawda przez telefon można sprzedać wszystko to tylko
    > kwestia umiejętności...

    Umiejętności to podstawa, ponadto dużo zależy od produktu, a nawet od
    rejonu Polski gdzie się dzwoni.

    --
    Liwiusz