PracaGrupypl.praca.dyskusje › telefoniczna rozmowa rekrutacyjna?

  • 1. Data: 2009-03-10 01:12:23
    Temat: telefoniczna rozmowa rekrutacyjna?
    Od: "kjmn" <k...@g...pl>

    Witam,
    Przede mną telefoniczna rozmowa rekrutacyjna, w ktorej czesc rozmowy bedzie
    odbywala sie w jezyku angielskim. Nie jest wymagana dobra znajomosc jezyka,
    tylko podstawy. w takim razie pytanie, jak w ogole wyglada taka romowa przez
    telefon? na co sie przygotowac i jak wyglada taka rozmowa po angielsku?
    jakie pytania moga mi zadac?

    pozdr

  • 2. Data: 2009-03-10 06:20:09
    Temat: Re: telefoniczna rozmowa rekrutacyjna?
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 10 Mar, 02:12, "kjmn" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > telefon? na co sie przygotowac i jak wyglada taka rozmowa po angielsku?

    Poprosza Cie zebys zgadl rozmiar kolor butow osoby, ktora do Ciebie
    dzwoni.
    A poza tym - pewnie poprosza Cie zebys opowiedzial o swoim
    doswiadczeniu, o tym co umiesz, moze zadadza pare pytan technicznych.

  • 3. Data: 2009-03-10 07:07:22
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    rozmowa kwalifikacyjna. Pada pytanie - czy zna pan angielski?
    odpowiedź - oczywiście że znam dobrze
    - what is your name than
    - ale nie aż tak

  • 4. Data: 2009-03-10 17:13:19
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Mar 10, 2:12 am, "kjmn" <k...@g...pl> wrote:

    > na co sie przygotowac i jak wyglada taka rozmowa po angielsku?
    > jakie pytania moga mi zadac?

    Może być różnie. Ja raz odbyłem godzinną rozmowę na skomplikowane
    tematy techniczne, włączając w to proponowanie "na żywo" rozwiązań na
    wymyślone problemy. Taki egzamin w formie interesującej rozmowy.
    Spociłem się trochę, głównie usiłując zrozumieć british english. Ale
    było miło, bo obie strony przy okazji dowiedziały się o paru nowinkach
    z branży :)

    --
    mihau

  • 5. Data: 2009-03-10 17:43:23
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    kjmn pisze:
> [...]
    > telefon? na co sie przygotowac i jak wyglada taka rozmowa po angielsku?

    Hehehe to ciesz się że zawsze możesz jednak się posiłkować polskim ;)
    Rozmowa pewnie wyglądać będzie tak: sam początek po polsku po czym
    zapytanie ze strony HR-u czy możemy porozmawiać po angielsku tu pewnie
    kompletne podstawy: pracowałem tu i tam, umiem to i owo i pewnie o jakiś
    sukces życiowy Cię zapytają po czym szczegóły omówicie po polsku.

  • 6. Data: 2009-03-10 22:56:32
    Od: "kjmn" <k...@g...pl>

> [...]
    > kompletne podstawy: pracowałem tu i tam, umiem to i owo i pewnie o jakiś
    > sukces życiowy Cię zapytają po czym szczegóły omówicie po polsku.

    Dokładnie tak to wyglądało. Miałem małe problemy z językiem angielskim
    ponieważ na codzień nie używam, a pytania dotyczyły też spraw technicznych
    tak więc momentami brakowało mi odpowiedniego słowa, które starałem się
    zastąpić jakimś odpowiednikiem. Jak juz pisałem wcześniej na moim stanowisku
    nie będę prowadził rozmów w języku angielskim, prędzej chodzi o zrozumienie
    komunikatów czy instrukcji. Ale ta rozmowa zmobilizowała mnie do nauki
    języka. A że firma międzynarodowa to głupio będzie jak mnie ktoś zaczepi na
    korytarzu a ja słowem się nie odezwę.

  • 7. Data: 2009-03-11 03:22:02
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > języka. A że firma międzynarodowa to głupio będzie jak mnie ktoś zaczepi na
    > korytarzu a ja słowem się nie odezwę.

    Jak juz bedziesz pracowal i gadal z ludzmi jezyk sam wskoczy, dopiero wtedy
    zacznij szlifowac

  • 8. Data: 2009-03-12 11:45:35
    Od: mech <m...@v...pl>

    grom@x wrote:
    > rozmowa kwalifikacyjna. Pada pytanie - czy zna pan angielski?
    > odpowiedź - oczywiście że znam dobrze
    > - what is your name than
    a nie "then"? :)
    > - ale nie aż tak

    mech

  • 9. Data: 2009-03-25 12:23:43
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    B.Z. pisze:

    > W moim wypadku byłą to krótka 2-3 minutowa rozmowa. Pytanie dlaczego
    > zmieniam pracę, co jest twoim hobby. Jeżeli możesz to zadbaj sobie o w
    > miarę komfortowe warunki rozmowy... naprawdę warto - moje takie nie były
    > i musiałem prosić o powtórzenie pytania :D.

    Znowu to hobby podczas rozmowy w j.ang ;) Standardowa gadka. A poważnie
    - ja rozmawiałem przez 40 min bedąc na Słowacji i jadąc samochodem -
    paskudnie się wtedy rozmawia. ;) Może dlatego się nie odezwali więcej. :D

    Rafał