PracaGrupypl.praca.dyskusjetelefon sluzbowy .... dziwne warunki .... › Re: telefon sluzbowy .... dziwne warunki ....
    From: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: telefon sluzbowy .... dziwne warunki ....
    Date: Mon, 01 Dec 2008 19:25:05 +0100

    < ... >

    > Decyzję w zakresie, o którym mowa w punkcie 1 i2 niniejszego paragrafu
    > podejmuje Kierownik
    domniemanie przyjęte jest że nie trzeba pracownika kontrolować, bo do
    załóżmy, 200 zł jest w stanie spokojnie zamknąć swoje rozmowy. I jest
    furtka, że można uzasadnić swoje dłuższe dzwonienie. Czym innym jest
    przekroczeniem limitu na np. 100 zł a jednocześnie osiagnięcie
    sprzedazy, a czym innym dzwonienie do rodziny

    > Użytkownik telefonu komórkowego do celów służbowych zobowiązany jest
    > do posiadania włączonego telefonu również poza ustalonymi godzinami
    > pracy jak również w dni wolne od pracy.
    Przecież nie jest nic napisane że trzeba odbierać. Nic nie jest napisane
    że telefon nie może byc ściszony. jest tylko bardzo wyraźna sugestia, że
    pracownik ma telefon włączony i że go posiada.
    Przepisy zabraniaja na przykład uzywania telefonu w trakcie prowadzenia
    auta, mozna mieszkać w miejscu ze słabym zasięgiem...

    BTW - komórka to smycz i nikt nie kaze jej używać. Firma daje ją jako
    narzedzie pracy i tak należy to traktować. A co jak się tę pracę straci,
    nagle będzie informacja do wszystkich znajomych "dzwoncie teraz na inny
    numer" ?

    i jak firma tłumaczy rozbieżność punktu 1 i punktu 2 - załóżmy ze jest
    się na basenie. Logiczne, że się nie ma przy sobie telefonu bo od razu
    by trzeba było płacić za zniszczone mienie (a który telefon sie oprze
    wodzie?) czyli w konsekwencji nie mozna mieć "w zasięgu" telefonu.

    i jeszcze jedno - ile firma płaci za zaśmiecanie czasu prywatnego?
    sorry, ale każdy ma prawo do prywatności w prywatnym czasie. a
    najprostszym - jak napisałem powyżej - wyjściem jest własnie sciszenie
    telefonu, włożenie go do teczki czy kieszeni ubrania firmowego i
    następnego dnia na początku pracy zaznajomienie się z tym czy ktoś dzwonił