PracaGrupypl.praca.dyskusje › tajemnica państwowa

  • 1. Data: 2003-08-02 18:48:31
    Temat: tajemnica państwowa
    Od: "imoe" <i...@W...pl>

    "poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji
    niejawnych stanowiących tajemnicę państwową oznaczonych klauzulą &#8222;tajne&#8221;"

    Gdzie mogę się starać o wydanie takiego poświadczeniai, jakie wymagania muszę
    spełnić, czy wiąże się to z jakimiś opłatami?

    Z góry dziękuje za inforamcje.

    Imoe

  • 2. Data: 2003-08-03 19:47:58
    Temat: Re: tajemnica państwowa
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...skip.fm.invalid>

    imoe wrote:

> [...]
    >
    > Gdzie mogę się starać o wydanie takiego poświadczeniai, jakie wymagania muszę
    > spełnić, czy wiąże się to z jakimiś opłatami?

    Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego.

  • 3. Data: 2003-08-04 08:36:13
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    >

    > Gdzie mogę się starać o wydanie takiego poświadczeniai, jakie wymagania muszę
    > spełnić, czy wiąże się to z jakimiś opłatami?

    Witam
    O poświadczenie bezpieczeństawa upoważniającego do informacji niejawnych
    stanowiących tajemnicę państwową występuje do ABW zakład pracy ,który Cię chce
    zatrudnić na stanowisku na którym jest wymagane posiadanie takiego
    poświadczenia zaznaczając odpowiednią klauzulę. Z zakładu dostajesz ankietę
    bezpieczeństwa osobowego ( 20 kart ), którą wypałniasz + odpis aktu urodzenia
    oraz zdjęcie. Tę ankietę podpisujesz Ty oraz dyrektor który chce Cię zatrudnić.
    Sprawdzenie przez ABW trochę trwa. Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-08-04 18:21:21
    Od: "Imoe" <i...@o...pl>

    Wielkie dzięki za wyczerpującą odpowiedź.

    Imoe